Nytilflytter søger gruppe
Hej

Jeg flytter til Viborg i slutningen af januar og leder derfor efter en ny rollespils gruppe. Jeg har før været GM, men indtil jeg finder mig til rette i Viborg og mit nye job vil jeg helst være spiller.

Jeg har mest erfaring med Pathfinder, men jeg har også spillet DnD 5e, DnD 3.5e, Warhammer fantasy 4e og Call of Cthulhu, og jeg er også frisk på at prøve et nyt system.

Så hvis nogen skulle mangle en spiller må I rigtig gerne tage kontakt.

Mvh.
Jeppe/Sennje
  Reply
Der er en chance for jeg starter en gruppe op i starten af Februar.
Jeg kan ikke sige det før februar dog.
Der er du meget velkommen hvis det bliver til noget Smile

Får du et tidligere tilbud skal du ikke være bleg for at hoppe på det dog, da det her ikke er 100% på plads endnu
Verdens bedste menneske
  Reply
Hej Jeppe, velkommen til!

Håber du har held til at finde en gruppe, forum er ikke super aktivt for tiden, så der kan gå lidt tid, inden folk ser din besked. Jeg ved dog der er flere der har haft held til at finde en gruppe denne vej igennem, så jeg håber det lykkes Smile
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
(01-01-2019, 10:05 PM)Stiig Wrote: Der er en chance for jeg starter en gruppe op i starten af Februar.
Jeg kan ikke sige det før februar dog.
Der er du meget velkommen hvis det bliver til noget Smile

Får du et tidligere tilbud skal du ikke være bleg for at hoppe på det dog, da det her ikke er 100% på plads endnu

Jeg krydser fingre for at det bliver til noget
  Reply
(01-02-2019, 01:27 AM)Stenz Wrote: Hej Jeppe, velkommen til!

Håber du har held til at finde en gruppe, forum er ikke super aktivt for tiden, så der kan gå lidt tid, inden folk ser din besked. Jeg ved dog der er flere der har haft held til at finde en gruppe denne vej igennem, så jeg håber det lykkes Smile

Tak og ja, jeg kan se der ikke sker så meget herinde for tiden, men der er allerede kommet noget der måske bliver til noget så jeg er forhåbningsfuld.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)