Hvem af jer tager over hos White Wolf? ;)
Efter fadæsen med Tjetjenien og den efterfølgende tilbagerulning af frihed hos WW søger de nu ny Brand Manager: https://career.paradoxplaza.com/jobs/154...white-wolf 

Såeh.. hvem af jer giver det et skud?! Og hvornår kan man få venne-rabat? Wink
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Tog Modiphius ikke over?
"If you've come for the fork, you'll be sorely disappointed!"
  Reply
Det har jeg ikke hørt? Onyx Path har udgivet World/Chronicles of Darkness i et stykke tid, men brandet er ejet af WW (som er ejet af Paradox).

EDIT: Det ser ud til at Modiphius står for Vampire (men kun Vampire?) - det er lidt en jungle at hitte rede i. Jeg forestiller mig at Modiphius stadig har licensen, men at Brand Manageren hos WW har final say i marketing og sikkert også en del af produktudviklingen.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
  Reply
Ha, hvis de er nødt til at hove en ind udefra, så lyder det til at der har været det store knivstikeri i resten af teamet efter Tjetenien skandalen
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced
  Reply
Jeg tror de har fået en kæmpe lussing af Paradox. De har lukket deres subscription service og meldt ud, at der bliver hyret ny ledelse, så jeg forestiller mig at der har været behov for at ryste posen i større grad.
  Reply
Du kan da tage den Stenz?

det er et job der er værd at tage et par år i stockholm for
  Reply
Det skulle da kun være for at genindføre Samuel Haight i metaplottet!
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)