Aflyst: Zombieness 1.5
[Image: wQYg8q4.jpg]

Ja, som titlen antyder er Rene, Simon og jeg gået i tænkeboks på projekt "2900: Zombieness 1.5". 

Inspireret af dialogen om live re-runs kunne vi godt tænke os at køre Zombieness-livet endnu engang, på følgende præmis:
  • Spillet bliver modificeret, men ikke radikalt ændret. Det primære fokus bliver på karakterer, hvor nogle vil blive opdaterede og andre skiftet ud. Det betyder at der fortsat vil være tale om dramatiske, over-the-top relationer, sandsynligvis med et vist element af genbrug.
  • Stedet vil være Kompedal lejren (hvis den er ledig), hvor vi også var sidst det kørte (og hvor vi forøvrigt har været mange andre gange), engang i marts. Sandsynligvis. 
  • Prisen bliver 300 kroner. Det skyldes at vi tidligere har søgt Viborg Ungdomsråd om penge til vores lives, men at vi denne gang ikke synes at kunne forsvare det, vore alles fremskredne alder taget i betragtning. Langt de fleste penge vil gå til hytteleje og rengøringsgebyr, derudover det resterende til mad og evt. snacks. Props og andet dækker team GM selv udgifterne til. Bemærk at budgettet tager udgangspunkt i 15 spillere som minimum. 

Er det noget der er interesse for? Hvis ja, er der så nogle betingelser (f.eks. "jeg gider ikke spille den samme karakter igen, men vil gerne deltage")? Hvis nej, så hører vi stadig gerne fra folk - om ikke andet så for at have en idé om, hvor mange spillere vi kan forvente. 
Er man interesseret i at være NPC hører vi naturligvis også gerne herom, men så skriv det lige i en PM Wink

Dette er ikke en tilmelding, men en afvejning af oprigtig interesse Smile Vi kan ikke afvise flere lives på sigt, hvis vi kan sætte lidt gang i lives i Viborg/Aarhus-regi igen.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Jeg vil gerne melde min oprigtige interesse til!
"If you've come for the fork, you'll be sorely disappointed!"
  Reply
ligeså jeg
  Reply
Er det her man melder sig til?

Og jeg husker alligevel ikke hvad jeg spillede så jeg er fuldstændig ligeglad med om jeg skal spille den samme karakter eller en ny... der er nogle fordele ved at være blevet gammel.
  Reply
På nuværende tidspunkt bilder jeg mig ind jeg rigtig gerne vil være med
Verdens bedste menneske
  Reply
Jeg siger ja tak.
Jeg Hertug von Flæskevom, vil vælte regeringen og styre hele verden, med Bacon ala røg, og flæsk. OOOOOONWARD
  Reply
Ja tak
SAAVs VIP
  Reply
Jeg synes, det er et godt initiativ, og jeg vil bestemt overveje det, hvis jeg kan på datoen.
  Reply
Jeg har erfaring i at være kælder zombie.
Marco !
  Reply
Jeg er også game ???
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)