Hej super admin Stenz

Jeg har brug for lidt IT support her. Jeg kan ikke ændre min avatar. Hver gang jeg prøver det under mit control panel, så får jeg "denne side virker ikke" frem i stedet.

Jeg har prøvet at genstarte computeren, har prøvet en anden browser, har prøvet på en anden computer, har banket musen ned i bordet og har rystet højre ben grundigt imens.

Kan du hjælpe mig?
"If you've come for the fork, you'll be sorely disappointed!"
  Reply
Jeg skal gerne kigge på det i hvert fald, men det bliver nok først lige i morgen.
Jeg håber du kan overleve uden avatar så længe Wink
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Jeg tænker det er et generelt issue på tværs af alle brugere forøvrigt. Hvis der er nogen der IKKE har problemet, så hører jeg gerne om det.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
  Reply
Jeg fik min uploadet for noget tid siden, men mener der var noget med opløsning og halløj der var lidt skrappe.
SAAVs VIP
  Reply
Jeg har klaret mig indtil videre, så mon ikke jeg overlever lidt endnu. Men jeg giver gerne kage næste gang vi ses hvis det løses hurtigt Wink
  Reply
Gider du prøve igen? Hvis ikke det virker må du godt lige smide mig en PM (eller skrive på Slack), så kan vi tage den der.

EDIT: For lige at være lidt mere specifik, så har jeg tredoblet den tilladte størrelse i KB (dimensionerne er stadig maks 100x100 - jeg ved ikke hvordan forummet håndterer overskridelse af disse). Jeg vil gerne vide om du prøver ved at uploade billedet eller bare ved at linke til det.
Går det helt galt må jeg prøve med mine admin powers at ændre din avatar selv.
  Reply
Nu vi er på emnet Stenz, hvornår kommer den nye Avatar film egentlig?
  Reply
"Pocahontas in Space II - Nu med flere smølfer"? Forhåbentligt aldrig...
  Reply
December 18, 2020 er den umiddelbare officielle dato.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)