Hvad er der sket med mit forum?!
Stenz er sket, that's what...

I forbindelse med at jeg har været sløv til at få opgraderet forummet, er der i mellemtiden sket en hel del på tværs af et par releases.
Det betyder at noget af den funktionalitet jeg har været vant til som admin nu er erstattet af anden (her er der primært tale om plugins), men også det fine blå/hvide tema vi var vant til, er udgået. 

Jeg har valgt et midlertidigt jeg kunne holde ud at se på, men det skal I nok forvente skifter en dag. Eller også vænner vi os allesammen til det og så gider jeg ikke skifte Wink

Derudover er logo/header væk - der får jeg lavet en ny, når jeg har valgt et theme. Forvent derfor at der går noget tid inden "FLATTY" teksten i toppen forsvinder.

Med det sagt, så håber jeg at al funktionalitet på brugersiden nu er som den skal være. Jeg håber I fortsat kan se de fora I kunne før, samt at der ellers ikke er vanskeligheder med at bruge det "nye" forum. 
Står man og mangler funktionalitet, så sig endelig til, så kigger jeg på det. Er man bare træt af det nye design, så må man væbne sig med tålmodighed. 

Møs!
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Mine gamle øjne synes, at det ikke er lige så nemt at få øje på mapper, hvor der er nye posts. Farverne ligge lidt for tæt på hinanden.
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
- Verdens ældste mand
  Reply
(06-04-2018, 04:31 AM)nyrup Wrote: Mine gamle øjne synes, at det ikke er lige så nemt at få øje på mapper, hvor der er nye posts. Farverne ligge lidt for tæt på hinanden.

Det er jeg enig i - jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at erstatte læst/ulæst med nogle farver der er lidt større kontrast imellem.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
  Reply
Tusind tak for indsatsen, Stenz! Det er møj påskønnet af os usle, uvaskede forumites, der blot er glade for at solen endnu en gang står op over vores forum-verden.
That Rug really tied the Room together...
  Reply
Bo han siger det rigtigt flot og godt. Tak Stenz fordi du passer på os og laver forum!
"If you've come for the fork, you'll be sorely disappointed!"
  Reply
Jep hvad Bo siger Smile
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced
  Reply
Jeg kan mærke den metertykke kærlighed hele vejen igennem skærmen Smile
  Reply
Er meter tyk kærlighed slang for diller ?
Marco !
  Reply
Det kommer vel an på hvem den kommer fra..
  Reply
Så når det er mig, der er afsenderen...
That Rug really tied the Room together...
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)