Downtime lørdag d. 2. juni
Forummet skal opdateres og i den forbindelse vil der være noget downtime lørdag d. 2. juni. Det vil sandsynligvis dreje sig om en times tid omkring frokost.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Tak for info Smile
  Reply
Det bliver i aften. Jeg håber ikke at forum er nede mere end en time.Smile
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
  Reply
Nå, det ser ud til at det ikke er uden konsekvenser sådan at opgradere et forum..

Lige nu kan jeg f.eks. ikke længere styre folks adgange til private forummer, hvilket stinker en hel del. Jeg arbejder på en løsning, men man må væbne sig med tålmodighed.
  Reply
Det hele ser meget underligt ud i fht. det tidligere. Jeg kan bl.a. heller ikke finde knappen til at markere alt læst længere?
  Reply
Det er ikke en funktion der er i den nyeste version af vores forum software, men jeg kan lige se om jeg kan tilføje den manuelt.
  Reply
Jeg har tilføjet den i headeren, lige under der hvor der står "Welcome, [brugernavn]!"

Giv den gerne et forsøg ved lejlighed, jeg har ingen anelse om den virker efter hensigten.

EDIT: Med det sagt, hvad står du ellers og mangler, når du siger at det hele ser underligt ud? Jeg mangler ikke umiddelbart selv funktioner, men der er sikkert også en masse jeg ikke har brugt, som jeg så bare ikke har bemærket er væk.
  Reply
Det hele ser underligt ud pga det nye skin. Ikke så meget fordi jeg decideret mangler knapper og ting at trykke på. Det er bare så anderledes.
"If you've come for the fork, you'll be sorely disappointed!"
  Reply
Ah ja ok, det kan jeg desværre ikke gøre det store ved Smile
Jeg tweaker det lidt her og der, men det kommer aldrig til at ligne det gamle igen, desværre. Jeg håber man kan vænne sig til det Smile
  Reply
Nu er vores "gamle" logo tilbage. Det er lige grimt, men i det mindste er det vores Wink
Jeg har også ændret lidt i css'en så ikonet for læste forummer er endnu lysere. Desværre havde jeg allerede læst alt, så jeg kunne ikke lige sammenligne med ulæste - jeg håber kontrasten er stor nok, ellers må man sige til.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)