IP blokering af lande
Hej folkens!

Jeg er blevet træt af rutinemæssigt at slette 30+ spam bots fra viborgrollespil.dk og har som konsekvens kørt den hårde DF stil og blokeret alle lande, der ikke er et af de nordiske + Tyskland og England. Hvis I får problemer med at få adgang til sitet, så sig lige til (gerne på slack), så må jeg slække lidt på ip-blokeringen.

Det kan betyde at hvis man bruger en vpn, så vil der potentielt være problemer med at logge på. I så fald foreslår jeg at man opretter en undtagelse for domænet her.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Hurra - det lyder som en god og fornuftig måde at håndtere spambotsene.

Og skulle du have svært at kende forskel, så kan en voight kampff test anbefales. "Du går i en ørken, da du ser en skilpade..."
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced
  Reply
Yay! Autocratic crackdown on the spambots! So 40K!
That Rug really tied the Room together...
  Reply
Du må sige til hvis du også vil skifte væk fra de frygtelige EU nummerplader og have nogle gode solide DF plader, det kan jeg nok gøre en smule billigere Wink

Men ja, god ide.
  Reply
Mit FTP program var en idiot og havde ikke overskrevet de gamle indstillinger.. nu burde det virke.

Ellers er næste skridt at gå over til andre nummerplader!
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)