Bomulds brevkasse
Så skete det, jeg har fundet mit kald i livet. Jeg har løsningen på alle folks problemer. Jeg er så dygtig at selv min kone er træt af mig og alle mine kloge svar. Alt kan klares med bacon. Bare stil mig et spørgsmål, eller hvis du/i skal have et råd.
Jeg Hertug von Flæskevom, vil vælte regeringen og styre hele verden, med Bacon ala røg, og flæsk. OOOOOONWARD
  Reply
Kære Bomuld

Jeg er en pige på 14 år, som lige er flyttet fra Aars til Roskilde. Jeg havde mange veninder i Aars og var glad for at gå i skole, men jeg synes det er svært at falde til i den nye klasse. Ingen af pigerne kan li ridning eller folkedans.
Så nu er mit spørgsmål - skal jeg begynde at ryge, for at virke sej?

Mvh.
Rosa
  Reply
Puha Rosa, det lyder altså rigtig spændende. En ny drejning i livet. Mit svar er ja, men kun hvis du vikler bacon omkring cigaretterne. Begynder du at ryge bacon, så vil du konstant dufte skønt af røg og bacon. På ingen tid vil du være klassens sejeste pige. Og du vil altid have en lille snack til at skjule den cigaret røg.

Håber det kunne hjælpe. Kærlig hilsen bomuld.

Ps jeg kan også godt lide ridning.
Jeg Hertug von Flæskevom, vil vælte regeringen og styre hele verden, med Bacon ala røg, og flæsk. OOOOOONWARD
  Reply
Hej jeg er en frisk ung fyr på 89.

I min fritid kan jeg godt lide at rulle rundt i mødninger. Min nabo som er landmand, er desværre blevet ret træt af mig, og har forbudt mig at bruge hans møding.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg er simpelthen så ulykkelig, hvordan kommer jeg til at kunne rulle mig i min nabos møding igen.

Hilsen muderdrengen.
Marco !
  Reply
Uha 89 år, lige den perfekte alder til møddinge svømmeture. Men det er lidt et problemer, som jeg tit oplever med de landmænd rundt omkring. De vil hverken betale skat, eller deles om tingene. Og slet ikke dere fantastiske mødding.

Men her er hvad jeg syntes at du skal gøre. Du skal stege en stor portion bacon til ham, mindst fem pakker til hver måltid. Hver dag i ca 14 dage. Så skulle han gerne få en blodprop og dø. Så kan du svømme alt det du vil i hans mødding.

Håber det kan hjælpe dig mudderdreng.

Ps er du tilfældigvis sidekick til superhelten LE SKUNK?
  Reply
LE SKUNK, hvem er det? Jeg ved ikke hvad du snakker om....
Marco !
  Reply
Præcis. Godt svar.

Kom med flere af jeres problemer, jeg selv og min bacon er klar.
  Reply
Kære Bomuld

Jeg er en dreng på 38 år der har et kæmpe problem! Jeg er min kone utro med en af figurerne i min warhammer samling.
Jeg ved godt at det er noget skidt, men Brother-Captain Septimus Grayle er bare så sød og kærlig, omend lidt lille.
Hvad skal jeg gøre???

venlig hilsen Dukkeskubberen
  Reply
Kære dukkeskubberen, det lyder som en simpel opgave.
Jeg ser tre valgmuligheder.
1. Stege en masse bacon, og smør dig ind i fedtet. Derefter ligger du dig klar i sengen med bacon stykker strøget ud over soveværelset, og med dig duftende dejligt af bacon.
2. Stege en masse bacon, og nyd synet af
Brother-Captain Septimus Grayle give et godt show mens du spiser masser af dejlig bacon.
3. Stege en masse bacon, og bruge fedtet til at smøre, mens du selv indleder en affære med Brother-Captain Septimus Grayle.

Mvh bomuld

Ps jeg har også sommetider hygget mig med bacon og Brother-Captain Septimus Grayle
  Reply
Kære Bomuld

Efter en underlig ritualistisk fest hvor min familie forventede jeg pustede 1½ Dusin lys ud på en kage blev jeg dagen efter, ja faktisk i løbet af natten og uden jeg opdagede det, suget ind i et srevinulellarap! Her forventes det man skal arbejde mindst 8 timer hver eneste dag og man skal selv rydde op efter sig!! Selv tøjet skal man vaske selv!

Hvad gør jeg!

Venlig hilsen

srednA
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)