Nytårsforsæt?
Fortæl onkel Stenz om jeres rollespils-nytårsforsæt! Altså mål/planer I har i 2018.

Mine er:
At få prøvet at køre Shadow of the Demon Lord - sikkert som oneshot.
At få det urban fantasy spil ud af hovedet jeg har haft derinde i et års tid nu. Sikkert i form af et Chronicles of Darkness spil. Tid er den store udfordring her, da jeg har svært ved at få presset en kampagne ind.
At prøve et spil online sikkert via roll20.
At læse de spil jeg har kickstartet - også dem fra 2017 jeg ikke har læst endnu...

Har I nogle planer for 2018?
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Jeg har skam også planer onkel Stenz.

Mål for 2018:
At købe mindst en pakke af hver af alle de nye dukker til Necromunda så jeg ikke sidder om 10 år og græder over at det er svært at finde gode figurer til spillet.
At komme forberedt til Drachenfest med en tese til lauget (gerne sammen med Danny).
At få skrevet de skide bøger færdig til Drachenfest som jeg ikke nåede fordi jeg kom for sent i gang.

Det var vist det.
  Reply
Jeg har ikke så mange planer (udover at fortsætte det vi har):

1. Prøve at spille Adventures in Middle-Earth (d&d 5e møder Lord of the Rings Roleplaying Game)
2. Starte vores Aces & Eights western spil i GURPS op
3. Starte en pathfinder gruppe
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
- Verdens ældste mand
  Reply
Jeg har ikke så mange planer. Men lidt er der da.

1) få lavet et øl krus af træ.
2) spille mere game of thrones
3) lave et par vikinge stole mere, med pænere graveringer
Jeg Hertug von Flæskevom, vil vælte regeringen og styre hele verden, med Bacon ala røg, og flæsk. OOOOOONWARD
  Reply
1) Prøve at være in character mere end 10 minutter ad gangen!
Marco !
  Reply
(12-27-2017, 11:00 PM)stefan Wrote: 1) Prøve at være in character mere end 10 minutter ad gangen!
Ja ja og jeg vil gerne bestige Kilimanjaro iklædt intet andet end vaseline og en sovepose.
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
  Reply
[/quote]
Ja ja og jeg vil gerne bestige Kilimanjaro iklædt intet andet end vaseline og en sovepose.
[/quote]

...tak for tillidserklæringen, jeg troede ikke at man måtte gøre grin med hinandens fortsæt, det bliver altså rigtigt svært at opnå ens mål, hvis man ikke får ordentlig støtte. Wink

Og man må stadig ikke drille med noget der er rigtigt !
Marco !
  Reply
Undskyld! Sad

En ved godt en er et dårligt menneske!
  Reply
Jeg har også et par, mere eller mindre, realistiske fortsæt.

1) Necromunda! Nyt, gammelt, something, bare Necromunda. Det kan kun blive for lidt.
2) Komme i gang med star wars x-wing spillet igen efter at være fadet lidt ud af det miljø.
3) Være mere rollenørdet social, enten ved at spille something med folk eller bare hænge ud.
4) Mere WoW

Udenfor rollespils regi:
5) Blive færdig med mine 4 bog projekter.
5a) Få dem udgivet.
6) Spille (og træne!) mere amerikansk fodbold og fortsætte sidste sæsons highlights.
7) Træne mere, styrke og måske endda løb(!).
  Reply
1. at få spillet nogle af de utallige brætspil jeg har liggende efterhånden
2. Spille necromunda
3. Spille det der urban fantasy Stenz har i hovedet Big Grin
4.få lavet mit røgelseskar til Drachenfest, så der er en lille røg-generator indeni
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)